W Krakowie otwarto innowacyjny concept store CUPRY. Miłośnicy hiszpańskiej marki motoryzacyjnej będą mogli w nim zapoznać się z aktualną ofertą, a także skorzystać z usług jednej z najbardziej renomowanych firm tuningowych – ABT. Małopolski salon zlokalizowany jest przy ulicy Wadowickiej 3 w ramach grupy dealerskiej DYNAMICA.
Nowoczesne showroomy marki CUPRA łączą funkcję butikowego concept store’u z przestrzenią dedykowaną organizacji wydarzeń kulturalnych i lifestyle’owych. W Krakowie właśnie otwarto kolejny tego typu obiekt w Polsce. Powierzchnia ekspozycyjna nowego salonu wynosi 300 m2. W oryginalnej przestrzeni, poza wyjątkowymi samochodami, fani motoryzacji mogą także skorzystać z usług profesjonalnego centrum tuningowego – ABT. Z okazji otwarcia, przygotowano ekspozycję samochodów oraz auta do jazd testowych.
W pierwszym salonie tej marki w Polsce, klienci mają możliwość zapoznać się z produktami niekwestionowanego lidera w dziedzinie tuningu na świecie. Firma zajmuje się przede wszystkim zwiększaniem mocy silnika, sportowym zawieszeniem oraz zmianami stylistycznymi m.in. związanymi z aerodynamiką samochodów. Specjalnie dedykowana strefa zajmuje powierzchnię 150 m2.
– Zainteresowanie hiszpańską marką w regionie jest bardzo duże. W nowym salonie klienci znajdą profesjonalne wsparcie w procesie zakupu, a także będą mogli skorzystać z usług jednej z najbardziej renomowanych firm tuningowych na świecie – ABT. W ten sposób chcemy zagwarantować naszym klientom najbardziej emocjonujące doświadczenia – mówi Jarosław Bochenek, Prezes Grupy DYNAMICA, największego dealera marki CUPRA w Polsce.
Otwarcie nowej przestrzeni poprzedził spot fanów marki CUPRA. W spotkaniu miłośników hiszpańskiego brandu wzięło udział 50 kierowców, którzy z czterech stron Krakowa zjechali swoimi samochodami do nowo otwartego salonu. Podczas oficjalnego otwarcia CUPRA Studio pojawił się także polski ambasador hiszpańskiej marki – Szymon Godziek.
– Rozwój sieci dealerskiej jest dowodem na coraz większą popularność CUPRY w Polsce oraz odpowiedzią na zapotrzebowanie kierowców. Kraków to kolejne miasto po Warszawie, Gdańsku, Białymstoku i Łodzi, w którym oddajemy do dyspozycji klientów tak nowoczesną i oryginalną przestrzeń. Dzięki niej mogą nie tylko poczuć, ale i doświadczyć prawdziwego DNA samochodów marki CUPRA – mówi Daria Zielaskiewicz, dyrektor marek SEAT i CUPRA w Polsce.
Zgodnie z globalną strategią marki, o najwyższą jakość obsługi klientów zadba elitarny zespół CUPRA Masterów, który pomoże w wyborze i personalizacji samochodów oraz odpowie na wszystkie pytania dotyczące oferowanych pojazdów.
Krakowski salon rozpoczął już przyjmowanie zamówień na pełną gamę modelową. Aktualnie klienci, którzy odwiedzą nowopowstałe Studio mogą przetestować modele: Leon 5D, Leon Sportstourer, Formentor VZ, Ateca oraz w pełni elektrycznego Borna. Do tej gamy wkrótce dołączy CUPRA Formentor VZ5.
CUPRA to marka łącząca niekonwencjonalny styl, emocje i wyjątkowe osiągi. Powstała w 2018 roku w Barcelonie. Siedziba firmy znajduje się w miejscowości Martorell, a sprzedaż odbywa się poprzez sieć wyspecjalizowanych punktów na całym świecie.
W 2021 roku CUPRA utrzymała trend wzrostowy i napędzana sukcesem Formentora potroiła swoją sprzedaż, uzyskując poziom niemal 80 000 egzemplarzy.
Udowadniając, że elektryfikacja i sportowy charakter doskonale do siebie pasują, w 2021 roku CUPRA zaprezentowała pierwszy w 100% elektryczny samochód marki – CUPRA Born. W 2022 roku firma poszerzyła gamę tego modelu o pojazdy z różnymi pojemnościami akumulatorów, a także o mocniejszą wersję e-Boost. Marka wprowadziła również ekskluzywną, limitowaną edycję modelu CUPRA Formentor VZ5.
W 2024 roku premierę będzie miał drugi całkowicie elektryczny model marki – CUPRA Tavascan oraz pierwszy zelektryfikowany sportowy SUV, czyli CUPRA Terramar. Rok później na motoryzacyjnym rynku pojawi się najbardziej radykalna interpretacja miejskiego samochodu elektrycznego marki, inspirowana koncepcją CUPRA UrbanRebel.
CUPRA jest oficjalnym partnerem motoryzacyjnym klubu FC Barcelona oraz sponsorem zawodów World Padel Tour i eSports Club Finetwork KOI. Wspiera takie projekty jak festiwal Primavera Sound oraz produkcja łodzi motorowych we współpracy z De Antonio Yachts.
Ambasadorzy marki stanowią część międzynarodowego zespołu CUPRA Tribe i chcą być siłą napędową zmian. Wśród nich są: miejski artysta działający pod pseudonimem TV Boy, złoci medaliści olimpijscy Adam Peaty, Melvin Richardson i Saúl Craviotto, niemiecki bramkarz Marc ter Stegen oraz zdobywczyni Złotej Piłki i najlepsza piłkarka FIFA, Alexia Putellas. Od 2022 roku polskim Partnerem marki CUPRA jest Szymon Godziek, zawodnik specjalizujący się w ekstremalnym freestyle’u MTB i freeride.